Friday, April 30, 2010

دفن تمدن

6 comments:

  1. سلام
    خوشحالم که برگشتی
    حالا ما نظرامون رو باید تو کدوم وبلاگت بدیم؟؟

    ReplyDelete
  2. سلام بابک
    دلمون واست تنگ شده بود، همیشه اینطوری نیست که تو هر دوتا وبلاگم یه پست مشترک بدم، این یه پست جریان داره و روز موعود تکمیل می شه، روزی که یه جشن می گیرم بعد از سالها
    در ضمن
    ممنون که بعضی از دوستان از جمله تو و آرش و امید هنوز من رو با یه فیلتر فراموش نکردین

    ReplyDelete
  3. سلام داداش گلم. خوبی؟
    اول از همه شرمنده بابت تأخیرم. همون روز اول که مفتخر و به نام زیبای فیلتر شدی آدرس جدیدت رو لینک کردم. چه خبر؟ کجایی نیستی؟ به ما هم که سر نمیزنی...
    امیدوارم این وبلاگت از گزند همه ی نا اهلان بی مغز که خودشون رو در جایگاه هر قضاوتی میدونن دور باشه. آمین!

    ReplyDelete
  4. سلام خوشحا لشدم که بهم سرزدی
    نظرت راجع به کاتاتونیا چیه
    اگه تا حالا گوش نکردی حتما آلبوم 1996 رو اول از همه گوش بده.
    راستی من منتظر آپ های بعدیت هستم.

    ReplyDelete
  5. ممنون از نظرت
    امیدوارم تو هم زودتر ما رو با یک پست مفصل غافل گیر کنی.....سخته برام که می بینم نت اینقدر خسته کننده شده.... یعنی وقتی دو سال پیش این جا بودم وبلاگای متال از سر و کله ی هم بالا می رفتن و هیچ وقت کل کلای وبلاگ نویسا با هم رو فراموش نمی کنم..... یادشون بخیر.... اما الان وبلاگا یا فیل**ت**ر هستن یا نیمه فعال و غیر فعال .... لعنت به این جمهور**ی اسلا**می و این دو**لت گهش .... fuck them all

    ReplyDelete